Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират: |
Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО) |
- Лесен достъп с обществен транспорт
|
|
|
- можете да паркирате в непосредствена близост до ЦАО в областни отдели Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Пазарджик, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, София, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен и Ямбол
|
|
- от 09:00 ч. до 17:30 часа в делнични дни без прекъсване
|
- Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за
|
- работното време
- гишетата за заявяване и получаване на документи
|
- За клиенти със специфични потребности
|
- адаптиран достъп до ЦАО в областни отдели Благоевград, Велико Търново, Видин, Добрич, Ловеч, Перник, Пловдив, Русе, Сливен, София и Ямбол
- телефонна връзка на място в ЦАО за оказване на съдействие за достъп в останалите градове
|
- В ЦАО на Ваше разположение са
|
- столове, маси и пособия за попълване на документи
- питейна вода и възможност за ползване на тоалетна
- безплатен интернет в ЦАО
|
Добра информираност, бърза и лесна комуникация |
- Нашите служители в ЦАО, с отличително униформено облекло, ще Ви се представят и ще Ви обслужат
|
- любезно, с лично отношение, уважение и търпение
- при спазване на конфиденциалност
|
- Информация за услугите ни ще намерите
|
- на интернет страницата ни, в секция „Административно обслужване“, където можете и да заявите желаната от Вас услуга електронно
- на място в ЦАО чрез електронно устройство
|
- Съдействие на място в ЦАО ще получите от
|
- нашите служители в ЦАО и/или нашите експерти, които:
- ще отговорят на въпросите Ви по повод обслужването
- ще Ви окажат помощ при попълване на документи за обслужването
|
- В секция „Най-често задавани въпроси“ на нашата интернет страница
|
- ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси
|
Предимства на обслужването |
- Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер
|
- за устни запитвания на място или по телефона - в рамките на 20 минути
- за писмени запитвания – до 5 работни дни
|
|
- в рамките на 20 минути:
- ще приемем Вашите документи
- ще Ви предоставим готовите документи
|
- Ще ви обслужим само на едно гише
|
- в ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:
- да посещавате повече от едно гише
- да посещавате два пъти едно и също гише
|
- Ще ви уведомим за готовия резултат от услугата
|
- на интернет страницата ни може да проверите състоянието на заявената от Вас административна услуга
- когато документът Ви е готов, включително предсрочно, ще Ви уведомим на посочен от Вас електронен адрес
|
Моля, информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба: |
На място в ЦАО |
Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО |
- обърнете се към служителите ни в ЦАО
- поискайте да Ви насочат и свържат с експерта по казуса
- при необходимост, обърнете се към ръководителя на звеното
|
Пишете ни |
Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор |
- пощенски адрес
- електронен адрес:
- в обозначената кутия в ЦАО
|
Обадете ни се |
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате |
|
Информация за Вашата удовлетвореност |
- Всяка година, до 1 март в секция „Административно обслужване“ ще намерите публикуван
|
годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:
- получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка
- резултатите от измерването на удовлетвореността Ви
- предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване
|
Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас! |
|
|
Хартата на клиента е приета на 21.04.2020 г.
|
Последна актуализация 08.02.2024 г. |